12. Scrieti e-mailuri mai scurte.
Tind sa scriu e-mailuri care contin numai cateva propozitii, de obicei intre unu si cinci. Daca va concentrati pe mentinerea acestuia scurt si concentrat, atunci probabil veti descoperi ca aceasta este o solutie buna in majoritatea cazurilor.
13. Intrebati in loc sa ghiciti.
Citirea mintii este greu. In consecinta, puneti intrebari si comunicati.
Acest lucru va va ajuta sa minimalizati conflictele inutile, neintelegerile, negativitatea si pierderea timpului si a energiei.
14. Utilizati un spatiu de lucru minimalist
Spatiul meu de lucru contine un monitor mare si un laptop pe un birou . Folosesc un scaun confortabil si exista loc pentru paharul meu de apa alaturi de computer.
Asta e. Nu exista distrageri aici. Doar eu, calculatorul si apa.
15. Verificati totul doar o data pe zi.
Am verificat mesajele primite de la posta electronica, statisticile blogului, veniturile mele online, Twitter si Facebook doar o data pe zi.
Am combinat toate aceste verificari intr-un mic ritual zilnic la sfarsitul zilei de lucru, asa ca nu ma alunec si ma duc sa-l verific mai mult in timpul zilei si sa-mi pierd energia si atentia.