Una dintre metodele old-school pentru a optimiza un site ramane inca inscrierea acestuia in directoare. Indiferent de natura acestuia, de la blog pana la portal de afaceri, inscrierea in directoare rezulta in beneficii SEO de pe urma obtinerii de link-uri si indexarii de catre Google a continutului. Directoarele pot fi web, pentru inscriere de site-uri, pentru inscriere de articole, sau pentru inscriere de anunturi.
Agregatoarele de anunturi sunt o optiune viabila pentru ca orice afacere ai, sa ii faci serviciile si produsele cat mai vizibile pentru potentialii clienti. E o metoda prin care se aduc oferta si cererea la punctul de intalnire. E relatia dintre cel care cauta si cel care plaseaza anunturi online. In categorii bine trasate, ca furnizor, ai ocazia sa-ti descrii domeniul de activitate, vechimea, caracteristicile, ce avantaje se ofera, care e oferta de preturi etc.
Astfel de anunturi gratuite se pot intocmi creandu-se un cont de user, unde pot posta anunturi online ori de cate ori e nevoie de o reimprospatare de informatii, sau oferta de produse se imbogateste cu noi game, sau se creeaza o noua lista de preturi. Anunturile pot fi editate simplu, se pot adauga imagini reprezentative, pot fi reinnoite. Totodata exista o baza bogata de date unde se pot afla informatii despre celelalte firme sau site-uri existente pe portal.
Asadar, inscrierea in aceste directoare reprezinta o modalitate facila, gratuita si inca eficienta de a-ti face cunoscuta afacerea pentru toti cei care ar putea prezenta un capital de interes pentru tot ceea ce reprezinta afacerea ta.