Pentru ca ne aflam la inceput de an, specialistii nu intarzie sa vina in intampinarea noastra cu o sumedenie de speculatii legate de modul in care ar trebui sa arate campaniile de marketing ale societatilor ce isi doresc un flux imens de clienti in anul 2016. Patru la numar sunt secretele dezvaluite de acestia, ele fiind legate atat de tendintele care se vor instala cum se cuvine in noul an, dar si de evenimentele ce potenteaza perioada imediat urmatoare.
Primul dintre acestea aduce in lumina reflectoarelor o problema tot mai comuna pentru reprezentantii publicului autohton, indiferent ca ne raportam la femei sau la barbati. Asa cum probabil va asteptati, vorbim despre nevoia acestora de „a-si reincarca in mod constant gadget-urile”, incepand cu smartphone-ul si terminand cu boxele portabile nelipsite din bagajul de vacanta al oricarui pasionat de muzica. Asadar, daca nu stiti ce materiale promotionale personalizate sa oferiti viitorilor clienti, atunci ar trebui sa va indreptati atentia catre incarcatoarele portabile – ele fiind indispensabile din rutina celor dependenti de tehnologie & It.
Continuam cu alte doua accesorii utile deopotriva in viata cotidiana a unui adult, dar si in rutina unui adolescent. Vorbim despre husele calitative pentru telefoanele mobile supradimensionate, majoritatea dintre acestea evidentiindu-se prin intermediul ecranului deosebit de sensibil. Touchscreen-ul nu este cel mai practic „display”, ba mai mult decat atat, acesta ofera numeroase batai de cap proprietarilor, atat in sezonul cald cat si in sezonul rece. Castile audio pot reprezenta un accesoriu promotional incantator pentru cei ce obisnuiesc sa asculte hit-urile preferate non – stop, indiferent ca se afla intr-un mijloc de transport in comun sau la sala de fitness.
Cel de-a treilea „secret” pretios are legatura cu maniera in care ne alegem publicul tinta. In primul rand, din randul acestor persoane ar trebui sa provina majoritatea clientilor, ceea ce inseamna ca ne asumam sarcina de a aduce in fata lor articole practice, relationate cu domeniul lor de activitate sau, cel putin, accesorii menite sa le smulga un zambet larg pe fata. Spre exemplu, daca serviciile sau produsele societatii noastre se adreseaza persoanelor care calatoresc foarte mult timp intr-un an, interesant ar fi sa le oferim acestora obiecte promotionale utile in timpul calatoriilor, pornind de la pernutele de dormit si terminand cu jucariile antistres – ideale pentru aceia care nu reusesc sa se familiarizeze cu apaticele conditii de calatorie.
Iar daca esti nerabdator sa afli ce eveniment te-ar putea ajuta sa iti consolidezi o campanie solida de marketing, atunci ar trebui sa te gandesti pret de cateva secunde la faptul ca mijlocul anului 2016 gazduieste finala Uefa Champions League – un eveniment sportiv de anvergura, ce atrage in jurul sau adeptii fotbalului european si nu numai. Materialele promotionale ce abordeaza tematica acestui context sportiv european ii vor ajuta pe suporteri sa se simta mai aproape de echipa favorita.